İstediği şampuanı ve saç kremini bir türlü tutturamayanlardan biri olarak herkese helloğğ✋🏻✋🏻

  Sanırım bu yazım en çok saçlarından muzdarip olan yada yeni şampuan ve saç kremi arayışına başlayanlar için güzel bir Öneri olacak..

Evvet kızlar; Saçları işlem gören yada saçlarının kuruluğundan şikayetçi olanlar için Natural Herbs’ün efsanevi ürünüyle tanıştırayım sizi... 

Öncelikle bu güzel ürünle tanışmamı sağlayan Firma sahibi Hüseyin bey’e teşekkür etmek istiyorum.
Ürünün başarısı için ise emeği geçen bütün firma çalışanlarının emeğine sağlık..

İlk olarak benim kullanmam için yeterli bir sebep olan içeriğinde paraben, boyar maddeler ve phenoxyethanol olmaması. 
Bunlar ne demek diye merak edenler olur ise,
Paraben Nedir? Paraben, düşük maliyetli, zararlı bakteri ve mantar üremesini engelleyen ayrıca ürünlerin raf ömrünü uzatan bir koruyucu maddesidir. Ambalajlı ürünlerin raf ömrünün daha uzun olmasında etkili olduğundan neredeyse bütün kişisel bakım ürünlerinde kullanılan parabenin zararları saymakla bitmez..
Yinede zararlarından bir kaçını öğrenmek isterseniz biraz bahsedeyim.

Parabenin Ciltte Oluşturduğu Zararlar Nelerdir? Araştırmalara göre paraben hem zehirli hemde toksit özelliği taşır. Deride egzama gibi deri hastalıklarına, tahriş ve alerjik tepkimelere yol açar. Ayrıca bebeklerde ve çocuklarda gelişim bozukluklarına da yol açtığı kanaatıyla hem kendi sağlığımız için hemde çocuklarımız için Aldığımız Kozmetik ürünlerinin içeriğini de kontrol etmek oldukça önemlidir.
Phenoxyethanol İse; Parabenin cilde salgıladığı zararlar ile eşdeğer olan ucuz kimyasal bir maddedir.

Gelelim Natural Herbs’ün  bize vaad ettiğine;
Ürünlerin  içeriğini okuduğumda içerdiği maddeler sayesinde saça parlaklık kazandıracağına nemlendireceğini ve onaracağını vaad ediyor.

Deneyimlerime gelirse; Ürünler fevkaladenin fevkinde benim saçım maalesef ki açma işlemi görmüş bir saç olarak çok yıpranık kuru ve kırık😔 İlk önce Natural  Herbs Argan&Keratin şampuanı kullanmaya başlayınca diğer şampuanlar gibi sonuç alacağımı düşünmüştüm takii kullanana kadar. Kullandıktan sonraki o yumuşaklık hissiyatini anlatamam bile.. Saçı müthiş nemlendiriyor ve onarıyor. O her duştan sonra tabiri caizse keçe gibi olan saçlar gitmiş yumuşacık bir saç gelmiş sanki. Ama sanırım herşey kurulayana kadardı. Saçlarımın suyunu aldıktan sonra kuruttum yine eski haline döner gibi oldu ama biraz da olsa yumuşaklığı vardı o temiz saç derisi hissini anlıyorsunuz zaten neyse tamamen saçımı kuruttum daha sonra kuruttuğum saçlarımın üzerine  Natural Herbs Sıvı saç kremini sıktım. Sıvı saç kremi çok hafif bir yapıya sahip olduğu için yıkanmaya gerek kalmıyor saçta ağırlıkta yapmadığı için yıkamadım da açıkcası saçımda gün boyu kalınca vereceği sonucu da merak ettim neyse sıktığım saç kremi gün boyu saçımda kaldı ve o parlaklık o yumuşaklık gün boyu saçımda etkisini gösterdi ama kullanmak isteyenler için şunu da söylemek istiyorum tabiki eğer bu seriyi kullanmak isterseniz Şampuanı tek almak yerine Sıvı saç kremi ile birlikte kullanmayı tavsiye ediyorum Şampuan yıkandığı ve saçta kalmadığı için çok etkisini göstermiyor. Ama saçınızı kuruttuktan sonra ve gün boyu bakım yapması için kullanabileceğiniz sıvı saç kremini de almanızı öneririm.


Natural Herbs ürünlerini birçok Kişsel bakım Marketlerinde Aktarlarda ve Websitelerde bulabilirsiniz. Yinede ürünlerine bakmak ve incelemek isterseniz internet sitesinin linkini bırakıyorum

https://instagram.com/naturalherbstr?utm_source=ig_profile_share&igshid=1setq9ei6b1b

Kurtarırsa Saçlarımızı Natural Herbs Kurtaracak!!🤗

Sağlıcakla Kalın...👋🏻



Yorumlar

  1. Selamlar etkinlikten geldim hosgeldiniz aramiza💖

    YanıtlaSil
  2. Merhabaaaa...İade-i ziyaretinize geldim..Yazmaya uzun süre ara vermişsiniz. Umarım daha sık okuruz güzel paylaşımlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra yazılarımı daha sıkı tutmaya özen göstereceğim takipte kaldığınız İçin teşekkür ederim ❤️

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar